Egy nap a Kismama magazinnál

img_2351.JPG

Nagyon nagy boldogság ért július 21-én, ugyanis egy napot tölthettem a Kismama magazin stúdiójában. A történet egészen 1989-ig nyúlik vissza, mivel Édesanyám, mint lelkes anyuka beküldte az akkor második hónapja induló magazinba egy babafotómat, ami meg is jelent, a család nagy örömére. Aztán az évek során sokszor kezünkbe akadt az újság családi vagy baráti beszélgetések alkalmával, amiből a biztonság kedvéért kettőt is beszereztünk. :) Aztán gyerekként már eldöntöttem, hogy ha egyszer babát várok, vagy megszületik a pici nagyon jó lenne visszatérni ehhez a magazinhoz ilyen formában. Az egyik közösségi oldalon jelentkeztem az "Átváltoztatjuk" nevű rovatba, ami már első ránézésre is szuper mókának tűnt,nagy meglepetésemre ki is választottak a jelentkezők közül. Viszonylag magabiztosan vágtam neki ennek az új kalandnak, szerencsére nem csalódtam, sőt! Általában nem félek a változásoktól, és tudtam azt is, hogy nekik is az volt a cél, hogy jól érezzük magunkat, és jó anyag szülessen az együttműködésből. Előtte mindenről egyeztettünk telefonon,Lillával a stylisttal  a ruha, cipőméretről, és Zolival a fodrásszal is megbeszéltük, hogy milyen hajat fog készíteni nekem. Adtak a véleményemre, és talán az a szeretet és kedvesség amivel fogadtak az tette ilyen széppé ezt a napot. img_2230.JPG

 img_2244.JPG

 

img_2260.JPG

img_2311.JPG

img_2317.JPG

img_2329.JPG

img_2386.JPG

 

 

11749684_919192634789171_817253490_n.jpg

 img_2406.JPG

 img_2413.JPG

A fotózás reggel 9-től délután 3 óráig tartott, ahol három szettet állítottak össze nekem. Kismamaként amikor az önbizalom amúgy is ingadozik a hormonok és a test változása miatt, nagyon jól tud esni egy ilyesfajta figyelem, ahol az emberből tényleg a maximumot hozzák ki szép ruhákkal, sminkkel, hajjal és természetesen fotókkal. Várandósan is lehet valaki csinos, és maradhat igazi nő, mivel már nagyon jó minőségű és csinos kismama darabokat lehet kapni szerte az országban, és akár magyar cégektől. Remélem ezekkel a stylist által összeállított ruhadarabokkal tudok egy kis inspirációt adni, segítve a várandósokat. :) 

Szeretném megköszönni a Kismama magazin szépségcsapatának ezt a napot:Vályi-Nagy Erika főszerkesztőnek, Gajárszky-Mészáros Délia sminkesnek, Rozgonyi Lilla stylistnak, Hegedűs Zoltán fodrásznak,Rátkai Éva fotósnak, és a Kismama magazin egész szerkesztőségének. És nem utolsósorban drága barátnőimnek Laurának, aki elkísért és Évának, aki készítette a werk fotókat. :) 

A magazin a mai napon, augusztus 13-án jelenik meg. 

És íme a végeredmény: 

acg_6184.jpg

acg_6191.jpgacg_6229.jpg

És az 1989-es lapszám :) :

kismama_evike.jpg