Ismét nagyon cool ;)

Talán emlékeztek a legutóbbi outfit bejegyzésemre amiben megmutattam a kedvenc kismama ruhám. Olyannyira megszerettem, hogy beszereztem a CoolMom-tól egy tengerkék színűt is, ami a 8. hónap közepén is ugyanolyan kényelmes, mint a korábbi hónapokban. Legelőször hugom diplomaosztójára vettem fel, ahol remekül megállta a helyét, majd megörökítettük egy fotózás keretein belül a gyönyörű napraforgók között is. Örülök, hogy manapság vannak ilyen komfortos és szuper vonalvezetésű ruhák,ahol mi kismamák szépen és ízlésesen szemléltethetjük gömbölyödő pocakunk.

Itt láthatjátok a fotózás végeredményét, remélem tetszik majd nektek is! Külön köszönet a képekért az én drága Férjemnek! 

img_1849.JPG

img_1854.JPG

img_1853.JPG

img_1855.JPG

img_1856.JPG

img_1857.JPG

img_1858.JPG

img_1862.JPG

img_1861.JPG

Ruha: CoolMom (http://coolmom.hu/NudeByCool-dress-01-maternity)

Kalap: TCM

Szemüveg: Vogue

Óra: Michael Kors

Fülbevaló: Swarovski

Szandál: Tommy Hilfiger