Hester's Life, alternatíva egy egészséges reggelire

img_7253.jpg 

Nagyon szeretek reggelizni. Ha valamilyen oknál fogva későn kelek (ami valljuk be elég ritka két gyerkőc mellett), akkor sem hagyom ki soha ezt az étkezést. Sokszor fogyasztok az első étkezésimnél, zabot, cukormentes müzlit és gyümölcsöket. Akik olvassák a bejegyzéseim tudják, hogy nagyon fontos számomra, hogy minőségi étel kerüljön az asztalunkra, válogatott alapanyagokból.

Múlt héten "kincsekkel" teli dobozt hozott a futár, a Hester's Life reggeliző granoláit és müzlijeit kaptam, ami nagy örömmel töltött el, ugyanis már sok jót hallottam a termékeikről. Egytől-egyig glutén-, szója-, laktóz-, színezék-, tartósítószer- mentesek, természetes módon előforduló cukrokat tartalmaznak, hozzáadott cukrot nem, és a vegán étrendbe gond nélkül beilleszthetőek. A Hester's Life készítményeit dietetikus alkotta, válogatott alapanyagokból készülnek, prémium minőségben. Ahogy kinyitottam a dobozt, ami elsőként szemet szúrt, az az ízléses csomagolás volt.Nem haboztam, szinte azonnal nekiláttam a kibontásuknak.

img_7223.jpg

img_7182.jpg

Négyféle finomságot kóstolhattam meg, és amikor megláttam a csokoládé feliratot tudtam, hogy a csokoládés granolával fogok kezdeni. Nem csalódtam, minőségi csokidarabok, liofilizált (a szárítás egyik fajtája) eperszemek és ami a legjobban ízlett a pirított törökmogyoró szemek tették izgalmassá ezt a granolát. Nagyon ízlett, biztos, hogy fogok rendelni belőle! :)

img_7262.jpg

img_7292.jpg

Második választásom a Cruncy Nuts, azaz a Ropogós Magvak volt, ahogy a termékekhez mellékelt tájékoztató füzet is leírja "Egy igazi különlegesség! Müzli gabona nélkül." Ropogós, finom magok, hozzáadott cukrot nem tartalmaznak és bevallom őszintén nassolnivalónak is tökéletesen működött az esti filmhez! :)

img_7260.jpg

Gluténérzékenyeknek tökéletes választás lehet a Cherrylady Muesli, azaz a meggyes müzli, ugyanis gluténmentes zabpehelyből áll, és a szintén gluténmentes vitaminokban gazdag hajdinapehelyből és puffasztott amarántból. Hogy ropogós legyen a reggelink, került még bele napraforgómag, lenmag és mandula is. Nagyon ízlett benne a liofilizált meggy és a goji bogyó is.

image1.jpeg

Egyik legkedveltebb reggelink lett a Verryberry Granola, azaz a ribizlis granola, valószínűleg azért, mert a két kedvenc ízvilágom a fahéj és a vanília dominál ebben a termékben. Megtalálható még benne szintén liofilizált piros és fekete ribizli amely a gyermekkorom nyarait és a nagymamám juttatja eszembe, valamint mandula és chia mag is. Nem nagyon tudtam abbahagyni az evését, nagyon bejött ez a granola nekem is és a kislányomnak is.

Jó szívvel ajánlom ezeket a termékeket mindazoknak akik egy egészséges finom reggelire vágynak és akiknek fontos, hogy minőségi alapanyagokkal "töltsék meg a hasukat". Ajándéknak is szuper ötlet, a Férjem biztos, hogy meg fogom majd lepni egy csokoládés granolával, mert ez ízlett neki a legjobban, csak nehogy én egyem meg majd előle! :)       

img_7189.jpg