Rendelj házhoz finomat, egészségesen!

2b.jpg

Minden kismamával vagy otthon lévő anyukával előfordult már, hogy nem úgy alakult a napja ahogy eltervezte. Bevallom, számomra sem ismeretlen ez az állapot, két gyerkőc mellett érik az embert nem várt események. A minap találkoztam viszont egy olyan honlappal, amire azért kaptam fel a fejem, mert olyan egyedi dolgokat kínál, amilyet még sehol nem láttam ezelőtt. Sokszor beszéltem már róla Nektek, hogy mennyire fontos számomra az egészséges étkezés, és ha én valamiért nem főzöm aznap ebédet, akkor is tápláló és finom étel kerüljön az asztalra. A topkaja.hu nem csak egy egyszerű ételrendelős oldal, az ételek típusai mellett az összetételre is rákereshetünk. Ez azért is hasznos, mert ha például nem szeretsz bizonyos ízeket, vagy esetleg ételallergiád van, ki tudod szűrni ezeket a hozzávalókat. Az oldalon vegán és vegetáriánus ételekre is rákereshetünk, tehát a készítők tényleg mindenkire gondoltak. A fogyókúrázókat és az egészséges életmódot követőket is számba vették, ugyanis aki szénhidrátcsökkentett, vagy fitnesz menüt szeretne rendelni, nem megy el az ideje azzal, hogy melyik étteremben tud ilyen ebédhez hozzájutni, elég csak kiválasztani a honlapon a lehetőségeket, és a rendszer megadja nekünk, hogy melyek ezek az éttermek. Anyaként fontos számomra a gyorsaság, valamint az sem utolsó szempont, hogy nem kell két kicsivel "bebumlizni" a városba, kiszállítják nekünk. A fotók valósak, tehát nem ér minket kellemetlen meglepetés, amikor kinyitjuk az ételdobozt. A legjobb, hogy most egy 500 Ft értékű kupont is tudtok igényelni, amivel ki tudjátok próbálni, hogy nem ámítás, amiről beszélek! :)