Büntetlen finomságok-Kadi's

img_1337.JPG

Azt már tudjátok rólam, hogy imádok sütni. Az is fontos számomra, hogy amit a családom elé teszek, az egészséges hozzávalókból készüljön és finom legyen. Ha viszont valamiért nem tudok sütni, vagy csak egyszerűen nincs lehetőségem rá, akkor is figyelek arra, hogy minőségi termékeket válasszak édesség gyanánt. A Kadi's poharas desszertek tökéletes választás az ilyen alkalmakra. Fatit, a márka megálmodóját gyermekkorom óta ismerem. Nem csak én állítom, hogy egy kivételes személyiség. Azon felül, hogy egy hatalmas tehetség, mai napig megmaradt annak a lánynak akit megismertem. A csodálatos tortaművei mellett most három nagyon finom cukormentes pohárdesszertet dobott a piacra. Egyenlőre még csak Budapesten a 11. kerületben kaphatóak egy kis üzletben a termékei, de akit érdekelnek ezek a poharas desszertek, az a www.tortamuveszet.hu-n  illetve a sikerkulcs11@gmail.com email címen utána tud érdeklődni. A tapasztalataimat szeretném megosztani veletek, mert mind a három terméket megkóstoltam. 

Kezdeném az egyik nagy kedvencemmel: Fahéjas rizspuding meggyzselé ágyon. Nem gondoltam volna, hogy egy olyan finomság, ami laktóz-, glutén-, és cukormentes ilyen finom tud lenni. Pont annyira édes, mint amennyire kell, és a meggyzselé réteg szerintem zseniális benne! 100 grammban mindössze 19 gramm szénhidrát található, valamint 250 kcal. 

img_1370.JPG

 A sorban következő édesség a Tiramisu. Kismamaként nekem vigyáznom kell ezzel a desszerttel a tojás miatt, de azért megkóstoltam, hogy tudjak véleményt mondani róla. Mondanom sem kell, hogy az egész tálkát befaltam volna, ha lehet. Krémes, lágy és igazi olaszos életérzést nyújt. Nagyon sok helyen ettem már Tiramisut, de az igazi olasz verziót szerintem nagyon nehéz elkészíteni. Nos, véleményem szerint Fatinak ez sikerült! :) Glutén-és cukormentes, 100 grammban 17 gramm szénhidrát található, és 295 kcal. 

img_1362.JPG

img_1361.JPG

Végül, de nem utolsó sorban amit utoljára megkóstoltam, az az Erdei gyümölcsös cheescake volt. Hatalmas nagy sajttorta rajongó vagyok, úgyhogy nagyon megörültem, hogy "tesztelhetem" ezt a verziót is. Szuper választás volt az erdei gyümölcs a sajttortához, egy kis kontrasztot ad az édes sütialaphoz. Szerintem ez az a desszert, amiről senki nem mondja meg, hogy egy gramm finomított cukrot sem tartalmaz, eritrittel készül és valami mennyei. Azoknak ajánlom, akik tényleg édesszájúak, nekik maga lesz a kánaán. Cukormentes, gluténmentes, 100 grammban 21 gramm a szénhidrát, továbbá 310 kcal -t tartalmaz. 

img_1360.JPG

img_1359.JPG

 img_1350.JPG

Szeretném megköszönni drága barátnőmnek, druszámnak, Halász Évának, hogy ilyen gyönyörű képekkel színesíthettem ezt a bejegyzést. Fantasztikus fotós, akit facebookon is el tudtok érni: https://www.facebook.com/%C3%89va-Hal%C3%A1sz-369786783035337/?fref=ts

E csodás poharas desszertek készítőjét, Fatit is el tudjátok érni a legnagyobb közösségi oldalon is: https://www.facebook.com/kadifatihacakedesigner/?fref=ts

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok, Kadi's sütikre fel! :)