Alakbarát epres pohárkrém

Villámbejegyzés következik, egy olyan vendégváró desszerttel, amit akár 10 perc alatt össze tudsz állítani, és nem gond, ha váratlanul betoppannak a barátaid. Csupán öt hozzávalót igényel és egy robotgépet.

Ha épp nincs otthon mascarponéd, helyettesítheted natúr krémsajttal is. 

Hozzávalók:

200 ml cukrozatlan habtejszín

200 ml light mascarpone vagy krémsajt

1 tk. vanília aroma

pár csepp stevia

eper ízlés szerint

Elkészítés:

A habtejszínt felvertem, majd óvatosan hozzákevertem a mascarponét. Hozzáadtam a steviát és a vanília aromát, jól elkevertem. Végül eperrel rétegeztem desszertpohárba. Kedvünkre variálhatjuk még mandulával, kókusszal is. 

 Nagyon szépen köszönöm a képet barátnőmnek Gaál-Halász Évának. Nézzetek be facebook oldalára, érdemes: https://www.facebook.com/%C3%89va-Hal%C3%A1sz-369786783035337/?fref=ts