A MiniMall Winter Wonder eseményén jártam

kicsi1.jpg

dab4aad7-9c1e-46e8-8917-f6518a7e50f4.JPG

kicsi7.jpg

 

kicsi8.jpg

kicsi4.jpg

kicsi10.jpg

kicsi6.jpg

kicsi9.jpg

 kics6.jpg

 

Vasárnap a MiniMall Winter Wonder nevű eseményén jártam. De mi is az a MiniMall? Kilenc hazai márka a Baby ON!, a Zaries by Zarándy Dóra, a Mini Mocca Baby Moccasin, a Krisko Design, a Minipilli, a Babyzoo, a Me&my Mummy, a Les Fleurs és a Balilla összefogásának eredményeként jött létre. Minőségi, letisztult, igényes magyar márkákról van szó, amik a kisgyermekes családok körében már jól ismertek és nagy népszerűségnek örvendenek. Ezeken a Pop Up Event eseményeken a látogatók egy helyen be tudják szerezni a már említett vállalkozásoknak a legújabb termékeit, megkönnyítve ezzel a vásárlók dolgát, valamint a kellemes környezetben jól tudja érezni magát a család apraja-nagyja. A mostani rendezvény a karácsony szellemében telt, meghitt hangulat járta át a Studio Z falait. Engem személy szerint teljesen lenyűgözött a helyszín már a belépés pillanatában, valamint a kreativitás amivel létrehozták a külön kis standokat. Minden tiszteletem a szervezőké, sokan közülük anyukák, ráadásul dolgoznak is mellette, de szívvel-lélekkel szervezik ezeket a rendezvényeket,ami teljes mértékben látszik is. A "találkozó" két napos volt, én a vasárnapi napra vittem egészséges süteményeim, a visszajelzések alapján ízlett mindenkinek aminek természetesen nagyon örültem és ezúton is köszönöm a kedvességet amit kaptam a kóstolóktól és a látogatóktól. Nagyon boldoggá tett az is, hogy személyesen megismerkedhettem az ötletgazdákkal, köszönöm szépen a meghívást még egyszer!